Monday, November 27, 2006

You is talking loco and I like it!

Har haft en helt koko dag. Människor har inte varit inte det minsta roliga, förutom en eller två. En var ad på en askön byrå. Dom vill jag jobba med. Och så en fotograf som plåtade mig. Han är bra. Och fick mig att se bra ut. Trots att jag bara kan Blue Steel och Magnum. ;) Annars var det väl sådär. Dåliga texter, tråkiga illustrationer och lågupplösta pixliga bilder. Vill. Ha. Kvalitet. Tack!

Ska inte tråka ut er med mitt jobb. Ni är värda nåt bättre. Jag med. Så nu ska jag gå och hämta både Ben och Jerry.


Btw... Var det över huvud taget nån som trodde att Babyshambles verkligen skulle lira på Berns idag?

7 Comments:

Blogger Kerstin said...

Nope. Pete är för strulig alltså - vad var det som gick snett denna gång?

November 27, 2006 8:36 PM  
Blogger Peter said...

Pete, stackarn har drabbats av en infektion. Och då är det ju bara att ställa in...

November 27, 2006 9:03 PM  
Blogger Lina said...

eh nej....jag köpte bilj till förra årets spelning på nalen...de ställde in. jag var arg i flera veckor..men det är som det burkar. man ska inte lita på pundare. btw ska du på idas kvällsöppna grej?

November 27, 2006 11:10 PM  
Blogger Peter said...

Nej, det var ju inte direkt den mest oväntad inställda spelningen i världshistorien. Tänkte nog titta förbi Ida faktiskt. Dom har ju iofs bara tjej-kläder men det kan ju vara trevligt det med. Du ska dit va?

November 28, 2006 9:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

You ARE talking heter det väl ändå?!

November 28, 2006 11:20 AM  
Blogger Lina said...

ja jag ska dit. men då ses vi där?! jag ska försöka vara där vid halv nsju redan..blir ju så sent annars

November 28, 2006 11:36 AM  
Blogger Peter said...

anonymous: Inte när Derek Zoolanders polare säger det. Inte det minsta...

lina: Jag är nog också där då i så fall. Går direkt efter jobbet. Bra!

November 28, 2006 3:59 PM  

Post a Comment

<< Home