Tuesday, November 14, 2006

Ganska varm Peter.

Ni vet ju alla att Kerstin åkt till Malta för att springa omkring i klänningar i en vecka. Så då är det väl inte mer än rätt att jag visar vad jag köpte på lunchen.

Jag har nämligen bestämt mig för att Ola Skinnarmo, snarare än Christopher Bailey, skulle få vara min ledstjärna. For one day only. Så då blev det så här. Och shit, vad jag inte ska frysa i vinter.

Så som sagt. Tack för den här dagen, Ola Skinnarmo. Du har varit en bra Personal Shopper!

3 Comments:

Blogger therese edberg said...

Asså även fast mode är hett, så blir det inte hetare än en varm helly hansen när man fryser.

November 14, 2006 7:25 PM  
Blogger Peter said...

Eller hur. Den är så varm så det finns inte. Det kommer att bli en väldigt skön vinter. Bring it on, snöstormen!

November 14, 2006 8:01 PM  
Blogger Peter said...

Jen: Du kan vara helt säker. Jag tänker inte ta efter hans frisyr. Not in a million years!

November 16, 2006 4:30 PM  

Post a Comment

<< Home