Friday, October 20, 2006

För att jag måste!

Visade M.I.A nya Braviafilmen med målafärgshöghuset. Det tog ju som sagt, eller det sa jag nog inte sist, tio dagar att preppa hela grejen och fem dagar att städa upp efter. Den är bra. Den är brutal och skotskt grim. Och det är väldig väldigt mycket målarfärg.

Men jag kunde inte låta bli och kolla studbollsfilmen på youtube igen. Och damn, vad grym den är. Det är så nära perfektion man kan komma tror jag. Och jag kan inte låta bli att lägga ut den. Ni har ju sett den massor med gånger förut. Men jag lovar, ni vill se den en gång till. Hela den långa versionen. Så här är den. 2 minuter och 30 sekunder studsbollsperfektion. Enjoy!


Studsbollsfilmen

Visst är den grym? Och japp, jag tvättar en fredagkväll. Det är riktigt trevligt!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Håller med! Musiken är också grym. Ta det lugnt i tvättstugan nu :)

October 20, 2006 10:36 PM  
Blogger Peter said...

Jag var lugn. Och det blev rent. Lycka!

October 21, 2006 10:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag fullkomligt älskar den där. Vilket snille som kom med idén, den personen kommer jag aldrig sluta älska. Härlig blogg dessutom!!

October 26, 2006 9:37 AM  
Blogger Peter said...

Jen: Håller helt med. Och tack!!!

October 26, 2006 4:22 PM  

Post a Comment

<< Home