Tuesday, June 05, 2007

Peter och Nakkna

Det är ju inte direkt nån hemlighet att jag är svag för Nakkna efter alla fantastiska visningar jag varit på. Människor som gör sin grej hela vägen. Och som inte är rädda för att ta ut svängarna. Igår var jag och massa andra sköna människor på shoppingutflykt som Mia fixade perfekt och en av butikerna var just Nakkna.

Och hade jag varit en dagens outfit-kille hade ni fått se de snyggaste byxorna ever. Från Nakkna. Sen var vi hos Ida och Malin också. Och på ÖÖS. Och självklart hamnade jag och E på F12 Terrassen och väntade in soluppgången...

Bilden är från Nakknas visning på Folkoperan för några år sen. Som ju var en väldigt trevlig afton!

7 Comments:

Blogger Smartasmia said...

De var som sydda för herrn! Sorry om jag genom eventet inledde i frestelse - och att sedan frestelsen över brackorna blev för stor. Till tröst kan sägas att jag betvivlar att du hade hittat ett par mycket bättre i NY. Och rackans så tjusiga sen:-)Och sickna små busar..en soluppgång är inte att leka med i tillvaron:-)

June 05, 2007 11:46 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hihi! Så ni gick inte hem era rackare där! Då det inte var något fel på solnedgången igår så hoppas att denna dags uppgång inte var tillbesvikelse!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

June 05, 2007 1:38 PM  
Anonymous Anonymous said...

va!! så ni gick aldrig hem! haha, vilka buskillar ;)

June 05, 2007 3:07 PM  
Blogger Peter said...

smartasmia: Ja, de är faktiskt sydda för mig. Helt underbart sköna är de också.

sophie: Nej, vi missade visst svänga av mot tunnelbanan efter vi hade skiljts åt. ;) Soluppgången var lika vacker som solnedgången.

fashionholic: Nope. Vi tog en omväg förbi den där trevliga terrassen! Nästa gång får du följa med.

June 05, 2007 5:11 PM  
Blogger a spoonful of mint said...

Partyprissar minsann! Jag som trodde ni gick hem och sov.

June 05, 2007 8:28 PM  
Blogger a spoonful of mint said...

Och just det, byxorna var skitsnygga!

June 05, 2007 11:40 PM  
Blogger Peter said...

yeh-yeh girl: Partyprissar indeed! Och tack! Gillar byxorna jättejättemycket. Vill inte ha nåt annat just nu.

June 06, 2007 4:16 PM  

Post a Comment

<< Home