Monday, May 28, 2007

David och Josephine

“This goes beyond Estonia provided England win. Steve has not picked David as a one-off. He thinks he can do a job in the qualifiers next season as well. Steve has seen enough to think he can get him to the Euro 2008 finals.”

Skulle kanske inte droppat honom in the first place då, tosser! Det kommer ju att bli Greklands-matchen all over again...

Och för att jag inte bara ska trötta ut er med fotboll skulle här legat en bild på Josephine Forsmans (Sahara Hotnights-trummisen) byxor från i fredags kväll. Men eftersom jag inte kunde uppbåda tillräckligt mycket mod att fråga om jag fick plåta dem så blir det inget. Lovar att jag ska fråga nästa gång. Hennes pappas gamla vita med hög midja. Shame on me!

5 Comments:

Blogger Annie - PD said...

Ah - brallorna låter coola, du måste våga fråga... Hon hade säkert blivit jätteglad :)

skivan från dig gick på repeat hela helgen :D

May 28, 2007 12:40 PM  
Blogger Peter said...

annie: Jag vet, jag var alldeles för feg och hon hade nog blivit glad precis som du säger. Nästa gång! Och bra att skivan funkar. Säg till när du tröttnat så får du en ny.

May 28, 2007 3:15 PM  
Blogger Linda K said...

gud i brallan vad med sport! har du inte shoppat nåt? ;)

May 28, 2007 5:22 PM  
Blogger Peter said...

linda k: Ja, jag vet fan inte vad som hände. Är själv förvånad, men så här kan det ju inte fortsätta...

May 28, 2007 10:03 PM  
Blogger Linda K said...

:D

May 29, 2007 7:57 AM  

Post a Comment

<< Home