Wednesday, June 06, 2007

Bon fyller sex!

Okej, idag tycker även jag att det var en alldeles förträfflig idé att göra nationaldagen till helgdag. Om nån bara kan fixa att det är sånt här väder varje år ska jag aldrig mer ifrågasätta det beslutet.

Nu åker jag och M.I.A och badar (okej, det kanske var att lova för mycket) och sen går vi på kalas med Bon. Som lägligt nog har badmode i det kommande sommarnumret.

Hoppas ni får en fantastisk dag i solen, mina vänner!

Update: Klart jag badade! Vad trodde jag egentligen...

14 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Är det sex just idag? Grymt i vilket fall, har varken tänkt på eller hört något om det (fast satt o läste "nu har vi hållt på i 4 år"-numret igår faktiskt som uppenbart var från 05). Ha så kul o hälsa! :P

June 06, 2007 1:07 PM  
Blogger Linda K said...

och detsamma till dig! :D

June 06, 2007 4:06 PM  
Blogger Peter said...

marcus r: Vet inte om det är just idag men det är ungefär nu. Och en nationaldag passade väl alldeles utmärkt antar jag. Ska hälsa.

linda k: Tack tack. Badade du?

June 06, 2007 4:19 PM  
Blogger Smartasmia said...

Ahhh...festa lite åt moi också..vill ju dit jag med! tjipp

June 06, 2007 4:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Va? har Bon fest? Varför är inter jag bjuden? GOTTA MAKE SOM CALLS NOW!

June 06, 2007 6:02 PM  
Anonymous Anonymous said...

Åh, hoppas det blir kul på BON festen ikväll - BON är grymt!

June 06, 2007 7:14 PM  
Blogger Peter said...

smartasmia: Det gjorde jag!

Hanna: Ja, varför var du inte där? Eller det kanske du var fast jag inte såg dig för det var ju fantastiskt mycket människor.

tina: Det var väldigt kul! Och Bon är grym. Sommarnumret är jättefint. Och väldigt färgglatt!

June 07, 2007 10:16 AM  
Blogger Annie - PD said...

Åh så kul :D
och grattis till badet! Det är en bedrift. Jag är en badkruka av rang (om det inte är ca 27 grader i vattnet vill säga, hehe)

June 07, 2007 10:56 AM  
Blogger Sessan said...

Va, har du verkligen badat Peter? Innan sommaren har satt igång på riktigt? Kan man få se bildbevis... Det låter suspekt. ;)

Rally

June 07, 2007 1:45 PM  
Blogger Peter said...

annie: Jag vet, jag är också en grym badkruka! Men det var ju helt galet varmt i luften så det var bara att hoppa i!

rally: Japp! Det var inte riktigt lika kallt som i Kapstaden men nästan. Det finns bildbevis! Jag ska genast mejla!

June 07, 2007 2:54 PM  
Blogger Peter said...

Förresten. Jag har möte i Malmö på måndag! Och mitt plan går inte hem förrän 7. Är ni hemma då?

June 07, 2007 2:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

badat?! du är galen! tack för trevligt mingel på Humlan. Festen var galen och jag var lätt shockskadad när jag halv döv gick därifrån! kram

June 07, 2007 4:38 PM  
Blogger Kerstin said...

Shit vilka snygga omslag de levererar nu för tiden...

June 08, 2007 8:22 AM  
Blogger Peter said...

fashionholic: Japp, badat! Tack själv för trevligt mingel. 2 dar i rad! Misstänkte nästan att du skulle bli chockskadad av den där festen. ;)

kerstin: Ja, det gör de verkligen. Och lika snyggt innehåll.

June 08, 2007 2:02 PM  

Post a Comment

<< Home