Tuesday, March 20, 2007

Och så tar vi det igen...

Jag vet, jag tjatade ju om espandrillos för ganska exakt ett år sedan. Nu är jag tillbaka. Med besked. Och kombinationen för ett år sedan är ju ännu mer exakt i år. Japp, självklart valde jag att sporta mina espandrillos med chinos och Ray Ban's Wayfarers, true chicano stylee. Även om jag nog i och för sig mer såg ut som Woody Allen än som nån tuff gangster när jag tassade omkring.

Och även om Sara hotade med att aldrig mer prata med mig och förpassade mig till radhusens förlovade land om jag köpte chinos så kommer det att funka så grymt bra i år. Vare sig man bor i lägenhet i Little Italy eller i ett radhus i Sätra. Kan du snälla skicka en bit grillad tonfisk, darling... Och snälla, ta bort kamphunden!

De här rackarna med utsökta skinndetaljer kommer från Miu Miu och finns på Nitty Gritty.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home