Saturday, March 10, 2007

Gilles Peterson

Och kalas blev det. Drog i väg till AG efter jobbet och efter ett tag där visade det sig att Ecco (ja, de extremt foträta och inte så vackra skorna) tänkte ha kalas en våning ner. Och ingen mindre än Gilles Peterson skulle lira. Och det var gratis. Helt stört egentligen. Men vill de shapa upp sig och släppa skor designed to make me move eller vad det nu var och bjuda in en av världens skönaste djs och fixa fetaste ljud- och ljusspektaklet till en av mina favoritspots så be my guest. Sent och svängigt blev det. Och jag såg inte om Gilles sportade Ecco.

Och om 2 timmar typ är det dags för premiär för Uppdraget av Björn Runge på Stadsteatern. Ska bli otroligt kul. Och M.I.A ser inte så nervös ut...

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Åhå...vilken buskul kväll min herre verkar haft. Och jag antar att M.I.A skall medverka i pjäs - så lycka till till henne från tant Mia! tjipp

March 10, 2007 3:41 PM  
Blogger sara said...

Man ska vara nervös. Men M.I.A brukar ju vara inblandad i de uppsättningar med bäst kritik så det går absolut bra.

Sluta snacka skit om ecco. Dom makes me move hela dagen på jobbet. Inte dance alltså. Mer vanka fram när jag tänker på det...

March 10, 2007 4:21 PM  
Blogger rosa fluff said...

Ecco är som den där nörden i skolan som blir snygg, cool och framgångsrik. (som jag då alltså)

March 11, 2007 12:44 AM  
Blogger Peter said...

mia: Japp, det hade jag. M.I.A medverkade bakom pjäs kan man säga...

niceone: Du är snäll, darling! Och jag ska aldrig prata skit om Ecco. Om dom får dina fötter på bättre humör på jobbet är jag all game. För övrigt ser jag barnvagnar överallt nu...

elle: Eller jag!

March 11, 2007 6:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ecco är väl kanske mer som den där nörden i skolan som drömmer om att bli snygg, cool och framgångsrik? Whatever. Vilken karaktär man kan koppla Ecco till spelar ganska liten roll så länge den hänger med Gilles efter skolan.

March 12, 2007 1:07 PM  
Blogger Peter said...

marcus: Exakt! Alla som hänger med Gilles är mina vänner!

March 13, 2007 3:57 PM  

Post a Comment

<< Home