Monday, March 12, 2007

x2000 och iTunes är the shit

Få saker är så sköna som att sitta på x2000, ensam, och göra låtlistor med låtar jag tycker att mina vänner ska ha. Så nån kommer att få en hel jävla hög mixplattor...

På väg till Göteborg för att prata varumärke tills solen går ner. Och ju längre västerut jag kommer, desto mer skiner solen. Det blir nog en bra dag trots allt. Och recensionerna Uppdraget är ju faktiskt ganska okej. Skönt. Har iofs inte läst DN än men det var en grym föreställning.

Hoppas ni får en fantastisk dag!

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det är helt underbart väder här i väster. Inget vanligt Boråsväder. Känner mig extra glad idag för att solen strålar på mig :) Ha de super i GBG.

March 12, 2007 3:27 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tack farbror Peter - ha en fortsatt superskön dag, själv:-) tjipp

March 12, 2007 4:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hoppas att du hade en fantastisk dag igår sen..och idag:-) Har förresten lagt till dig som en favorit på Bloggportalen nu! Tjipp

March 13, 2007 11:02 AM  
Blogger Annie - PD said...

Mmm, så härligt med sol!
När får jag mixplattan då ,hihi? ;D

March 13, 2007 11:21 AM  
Blogger Peter said...

emma: Det var det bästa väder jag nånsin har haft i Gbg tror jag. Mycket nöjd är jag.

mia: Tack det samma! Vad är Bloggportalen? Måste undersöka...

annie: Anytime, ha ha. Det är bara mejla adressen så dyker den upp!

March 13, 2007 3:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hej är du här i gbg?? Va trevligt om du har tid så vet du mitt nummer. Jag sitter och tittar ut i naturen och njuter av solen. Ja och så lyssnar jag på låtar på itunes ;)

March 13, 2007 5:47 PM  
Blogger Peter said...

ida: Kom tillbaka till Sthlm idag. Var bara där blixtsnabbt över dan. Nästa gång!

March 13, 2007 7:31 PM  

Post a Comment

<< Home