Friday, December 08, 2006

Call him Mr. Vain!

Ja ha! Vad hade du tänkt att jag skulle göra då? Den låg ju där och såg bedårande ut. Ibland måste man. Och idag var jag sannerligen värd en jättegul v-ringad tröja från "Peter Jensen gör snygga grejer för Fred Perry". Tror aldrig jag har haft en så gul tröja på mig. Nånsin. Jag skyller på mörkret.

M.I.A var värd något från den där butiken som precis öppnat och består av två killnamn med ett "och" mellan och ligger väldigt nära Idas butik. Men säg inget. För hon har inte en aning.

9 Comments:

Blogger Lina said...

åh. kan du bli min pojkvän o ge mig presenter från butiken vars namn består av två killnamn och ett och emellan?!..jag vill också,..lyckliga MIA

December 08, 2006 3:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag lovar att hålla tyst:-) Du vet väl att jag också heter Mia.....*reminder*. Och checka en av mina poster idag...;-)

December 08, 2006 4:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

Oj. Det var ju jättesnygg. Och jag som nästan gett upp Fred P... Bra köp Peter!

December 08, 2006 4:53 PM  
Blogger Kerstin said...

Heja - den är skitsnygg. Angående Mr Jensen - han har gjort finfina saker för Topshop också.

December 09, 2006 10:15 AM  
Blogger Peter said...

Lina: Ha ha, jo. Anytime. Såklart! ;)

mia: Bra. Fel efternamn bara. Annars hade du fått såklart.

annie: Tack. Det är en jättefin kollektion. Ville ha en kofta också. Och en vanlig. Och en i en annan färg...

kerstin: Tackar, Kerstin. Ja, Mr. Jensen kan det där. Som fan. Det kanske är nåt med förnamnet... ;) Hoppas du har en bra dag. Och ni alla har det!

December 09, 2006 1:32 PM  
Blogger Lina said...

jag var o klämde på din tröja igår på fred perry butiken...finfinfin!

December 10, 2006 4:20 PM  
Blogger Peter said...

Lina: Tackar. Ja, jag var och klämde lite där idag igen. Och kom fram till att jag nog är rätt nöjd!

December 10, 2006 7:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Oh, najs! Najs najs najs najs NAJS! :D

Jag älskar gult.

December 12, 2006 5:32 PM  
Blogger Peter said...

Bra, Hanna! Precis vad jag behövde höra idag. Exakt faktiskt! Kram.

December 12, 2006 8:39 PM  

Post a Comment

<< Home