Friday, October 06, 2006

Seks og firs!

Okej, klockan är bara 11:09. Men det är fredag. Och the sun is in the sky oh why oh why, would I wanna be anywhere else... Och jag och Ann har jobbat grymt bra den här veckan. Och vi har fått 80 nya, danska, kollegor. Som vi om ett par veckor ska ner och prata grafisk profil och varumärke med. Och så ska vi plåtas i eftermiddag. Förvisso inte av min favoritfotograf, men ändå.

Och jag är nästintill kriminellt sugen på hallonbellinis. Så det blir nog en tripp till the Voodoo Queen of New Orleans efter jobbet tror jag!

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Om de inte har knark i sina bellinis så kan det ju inte vara kriminellt att vara sugen på dom. Men å andra sidan är ju deras bellinis SOM knark. Och bör därför jämställas med narkotika och därför narkotikaklassas. Japp, vi har en ny krogkomission i stan. Styrd av hon moderaten med två efternamn. Så nu blir det hårdare tag.

October 06, 2006 11:30 AM  
Blogger Peter said...

Ja, nu är det slut med den där slagsmålsklubben du ordnade på den där båten... Nu får vi nöja oss med att sitta och titta ut på bilarnas strålkastare på hornsgatan i höstregnet igen. Fast det gör vi ju å andra sidan fruktansvärt bra.

October 06, 2006 11:59 AM  
Blogger rosa fluff said...

Och du kan lägga upp bilder på din blogg. Grattis!

October 06, 2006 2:38 PM  
Blogger Peter said...

Tack! Ibland är livet orättvist...

October 06, 2006 2:53 PM  
Blogger Lina said...

vad är det för ställe....har jag faktiskt aldrig hört talas om. var ligger det?måste genast utforska.

October 06, 2006 3:57 PM  
Blogger Lina said...

..eller är det ens ett ställe?

October 06, 2006 4:01 PM  
Blogger Lina said...

jag kom på..kopplade inte direkt...tröglina....marie laveau

October 06, 2006 4:33 PM  
Blogger Peter said...

Vänta... Var det juridik du läste, darling? Det finns ju hopp för alla oss andra med andra ord. ;)

October 06, 2006 4:51 PM  
Blogger Kerstin said...

Åh, vad trevligt med en bellini - skulle behöva en idag för att komma i form. Hoppas du hade en bra helg i övrigt. Kram.

October 08, 2006 8:11 PM  
Blogger Peter said...

Det var en väldigt lugn helg, Kerstin. Fredagskvällen på Marie Laveau tog på krafterna. Men fantastisk mat och massor med drinkar. Som alltid.

October 08, 2006 8:36 PM  
Blogger Lina said...

ja du peter det finns det. saknade dig på spyan igår. jag blev lite för full iofs.

October 08, 2006 9:16 PM  
Blogger Peter said...

Snällt att du saknade mig. Men jag hade nog din nivå av alkoholintag dagen innan så det var bara att glömma. Men jag fick se en grym fotbollsmatch och äta chips i min ensamhet i stället. Och det var inte så illa...

October 09, 2006 9:43 AM  

Post a Comment

<< Home