Wednesday, September 27, 2006

Paris och geparderna.

Rich Prosecco är ett mousserande vin producerat i Italien. Vinet säljs i burk och lanseras som en livsstilsdryck för 80-talister. Paris Hilton är Rich Proseccos ansikte. Ja, kanske lite mer än ett ansikte.

Fast italienarna är lite bekymrade eftersom Paris nyss körde rattfull. Och det är kanske inte de snyggaste signaler man kan skeppa iväg till 80-talisterna. Måste dock erkänna att jag personligen känner mer ansvar gentemot dem genom att ta reda på vem som stylat den mer än lovligt tuffa gepardkampanjen. För övrigt är ju ord som livsstilsdryck bara för bedårande.

Way to go!

6 Comments:

Blogger Lina said...

yeah paris.

September 27, 2006 4:17 PM  
Blogger Karin said...

Paris är mest rolig som fenomen tycker jag.
Du måste kolla in den här: http://superfuture.com/city/city/city.cfm?city=108
Zuper som förberedelse, tänkte skicka ut den till hela kontoret men hejdade mig... de brukar inte riktigt tänka precis som jag alltid. Men på kommande hemsida kanske?
Vet du att jag sov till tre idag? Rekord en vanlig onsdag...

September 27, 2006 4:29 PM  
Blogger Peter said...

Lina: Eller hur... You gotta love her!

Karin: Så du är hemma? Misstänkte nästan det. Eller tog du den längsta sovmorgonen det här kontoret skådat.

September 27, 2006 4:49 PM  
Blogger Peter said...

Geparder är fruktansvärt coola. Och jag har varit en halv meter ifrån en. Den hade koppel. Och var jättejättestor.

September 28, 2006 10:13 AM  
Blogger Karin said...

Kollade du in länken då? Den är ju hur cool som helst... det måste ju DU om nån fatta?
Kanske kommer tillbaka i morgon, inte bestämt mig riktigt än ;-)!

September 28, 2006 7:20 PM  
Blogger Peter said...

Den var grym. Har redan bookmarkat den och hittat området där dom säljer dyrast fashion!

September 29, 2006 4:54 PM  

Post a Comment

<< Home