Wednesday, October 04, 2006

Let's hug it out, Bitch!

Tänkte bara säga att om ni är hemma ikväll och funderar över vad ni ska göra så kan ni ju till exempel titta på Entourage som har premiär på statstelevisionen ikväll. Väldigt väldigt välskrivet och med klockrena karaktärer. Jag ska inte skriva er på näsan. Ni får titta själva. Men Jeremy Piven som Ari Gold är one hell of a man! Som jag ju skrivit om innan.

Och har ni redan sett säsong 1 och 2 föreslås Canal+ imorgon som premiärvisar första avsnittet av säsong 3. Mycket efterlängtat. Go Acuaman!

9 Comments:

Blogger Lina said...

ja det är bra. jag verkar vara en av de få tjejerna som tycker det. vad ska du göra ikväll?

October 04, 2006 10:28 AM  
Blogger Lina said...

fast vince" gjorde bort sig när han tog en roll i djävulen bär prada. han är ju så cool i entourage men så mesig i d.b.p.

October 04, 2006 10:29 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag älskar den serien:) Har redan sett en hel del av säsong 1&2 och även de första delarna av säsong 3.

October 04, 2006 10:34 AM  
Blogger Peter said...

Lina, jag gillar att du refererar till honom som Vince... ;) Ja, den är ju ganska grabbig men om man ser igenom det och kollar på personerna så är det sjukt mycket hjärta. Och så fruktansvärt smart dialog. Jag tror jag ska teater. Vad ska du göra?

Emma: Håller med. Vill också se säsong 3. Nu.

October 04, 2006 10:52 AM  
Blogger Lina said...

jag vet inte. ska till tandläkaren och laga hål om två timmar usch....var bjuden på invigningen av tildas affär..jag vill gärna gå men får se efter tandläkarbesöket...kanske dör i stolen....teater...låter kalas.

October 04, 2006 11:21 AM  
Blogger Peter said...

Jag mejlar dig!

October 04, 2006 11:27 AM  
Blogger Lina said...

nu har jag svarat. =)

October 04, 2006 11:54 AM  
Blogger Peter said...

Gjorde det ont?

October 04, 2006 2:25 PM  
Blogger Lina said...

det gick bra. puh. slapp göra rotfyllning, den hade läkt sig bra. men nu har jag drabbats av migränanfall istället....kan tydligen inte vara en helt bra dag...mailar dej nu.

October 04, 2006 2:41 PM  

Post a Comment

<< Home