Monday, September 11, 2006

Jen i 3 kanaler!

Idag är min kära vän Jen i tre kanaler samtidigt. Det måste vara nån slags rekord. Med tanke på att hon knappast är Michael Mann ännu. Men en trippelkrock måste ju vara ett gott tecken. Så klockan 20.30 ikväll kan ni antingen välja hennes film "Petras bröllop" i svt1, hennes producentinslag i "Garage - Älska film!" svt2 eller Kristallen 2006-galan i TV4 där hon sitter nånstans i sina nya skor.

Och ja, självklart har jag skådespelat i en av hennes tidigare filmer. Och med tanke på att Ben Affleck fick pris som bästa manliga skådespelare i Venedig nyss, så finns det ju sannerligen hopp för alla oss andra.

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det är helt otroligt att Ben Affleck fått pris. Jag trodde först att det var ngt annat pris han fått typ halvdan skådis priset. Men ja.. Helen Mirren fick i alla fall pris och hon är ju lite mer än halvdan.

Får väl zappa lite så man får se din kamrat.

September 11, 2006 2:42 PM  
Blogger Peter said...

Ja, jag var tvungen att läsa två gånger. Det är helt helt stört. Det är Ben Affleck vi pratar om liksom...

Kristallen-galan kan nog med glädje hoppa över. Petra-filmen gillar jag.

September 11, 2006 3:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag tog mig friheten att skicka ett mail :)

September 11, 2006 8:41 PM  
Blogger Peter said...

Där ser man... Bra gjort!

September 11, 2006 9:24 PM  
Blogger Peter said...

Fast, det gjorde du visst inte ändå, Emma...

Ben, hur gick det Jen och hennes nya skor förresten? Fick hon köpa en ny klänning som passade dom nya skorna också?

September 11, 2006 9:50 PM  
Blogger Lina said...

ja hoppp finns det. jag har inte slutat hoppas än- jag var statist i en nokia-reklam för ett tag sedan (obs endast visats på nätet). kanske kan jag kvala in på guldäggsgalan?

September 11, 2006 11:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jo det gjorde jag nog, från min hotmail adress. Kolla så det inte kommit i spaminboxen. Annars få jag väl skicka ett nytt :)

September 12, 2006 9:07 AM  
Blogger Peter said...

Lina: Varför så blygsam. Hela europa måste ju ligga öppet... Reklamtillställnigen i Cannes, minst!
Emma: Ska kolla när jag kommer hem. Synd att jag är så hjälplöst oteknisk. Fast det är ju därför jag är mackille iofs, eller kanske inte men iaf.

September 12, 2006 9:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

Check this dude

Ikväll svensk tid lanserar Apple antingen en ny produkt, en ny tjänst eller bådadera. Som vanligt vimlar det av rykten på nätet om alltifrån en ny video-iPod till en ny iPhone.

September 12, 2006 1:40 PM  
Blogger Peter said...

En iphone kan jag ta tack! Om det är okej med min SonyE-man over there... ;)

September 12, 2006 2:21 PM  

Post a Comment

<< Home