Monday, September 04, 2006

En till?

Och så har vi ju den här lilla rackaren. Jag vet, den har varit runt både här och där, men med tanke på min midsommarnattsdrömspost som ju inte direkt var från premiäraftonen, så kan jag ju få vara lite slö idag. Lovar att bevista minst två premiärer i höst. Promise.

Och väskan är från Mulberry, men det visste ni ju såklart. Har iofs redan en underbar Mandarina Duck-väska i brunt skinn som till och med sväljer min Powerbook och som min kollega beskriver som världens största solglasögonfodral. Men den här vägrar lämna mig ifred...

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Den är skitsnygg, förstår att du har den på tankarna. Såg din kommentar hos Eleonore, hur mycket kostar ett halsband från Sabina Kasper exakt?

September 04, 2006 11:30 PM  
Blogger Peter said...

Visst är den! Kollade precis med acne och dom var inte klara med det. En av deras designers där hade inte ens en susning när hennes grejer skulle komma i produktion. Det var tydligen inte så klart som det först var...

September 05, 2006 9:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jaha, va skumt. Tack ändå!

September 08, 2006 12:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hej, de kostar 1600kr och den stora 3600kr örhängena 500kr
Finns på Acne Store på Norrmalmtorg just nu.

October 23, 2006 10:36 PM  

Post a Comment

<< Home