Saturday, September 02, 2006

Domen.

Tre poängs avdrag och 300 tusen blev det alltså. Och aldrig mer derby på söderstadion. Så extremt tröttsamt. Trodde kanske i mitt stilla sinne att det skulle räcka med böter. Men det här var tyvärr nog helt rätt.

Och Ashley Cole till slut klar för Chelsea. Fan. Men hey, vi fick ju Gallas och 70 miljoner i utbyte. Och idag är det landskamp. För både Sverige och England. Becks är fortfarande utanför truppen. Undrar om han nånsin lirar för England igen. Märkligt. Och snart är det Champions League.

Förresten, när jag ändå är inne på sport... Jag var på fest med Henrik igår. Han tog OS-guld i kanot i Aten 2004. Han var jättestor. Faktiskt helt gigantisk. Och schysst som fan. Har nog faktiskt aldrig partajat med nån som tagit guld i OS innan. Kom bara att tänka på det.

Nu ska jag tvätta. Det ska bli skitkul!

4 Comments:

Blogger Lina said...

jag har aldrig partajat med ngn som tagit os-guld, men jag har jobbat med en vars pappa vunnit vmguld i bordtennis..räknas det eller?

September 02, 2006 5:17 PM  
Blogger Peter said...

Lätt! Alla som lägger ner mer än lovligt mycket tid för att faktiskt bli bäst räknas...

September 02, 2006 5:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag trodde det först var ett skämt att Becks inte skulle vara med. Okej han är inte världsbäst men han känns ändå essentiell för det engelska laget.

Fan va surt för bajen! som också är mitt favvolag. De måste bara vinna så vi slipper se Elfsborg som vinnare. Totalhatar Svensson o co trista fotboll.

September 02, 2006 9:53 PM  
Blogger Peter said...

Håller med. Nu vann ju three lions med fem noll i går så han kom ju inte direkt närmare truppen, becks. Men han känns verkligen inte helt slut. Inte ens nära faktiskt. Iofs var det ju mot Andorra men iaf...

September 03, 2006 12:01 PM  

Post a Comment

<< Home