Thursday, August 31, 2006

Two down!

Köpte en helt fantastisk rutig 8 meter lång och 2 meter bred cashmerebomullsidenblandad scarf/halsduk i helt fantastiska färger som kommer att värma mig i höst. Den är helt underbar och jag vill ha den nu. NU. Ska naturligtvis lägga upp en bild på den så fort jag får tid.

Eller som Johan uttrycker det; Jag snackade med Paul and Friendskillarna när jag var där och köpte vackraste gröna skjortan för ett tag sedan och tydligen så är scarfarna väldigt unika, de har köpt in typ en i varje färg. Det bådar gott när vi springer på varandra i matchande indiska halsdukar på Spybar framåt höstkanten.

Eller hur!

3 Comments:

Blogger Johan B said...

Whee. Nu köper jag en asap vilket förmodligen inte blir förrän tidigast måndag nästa vecka.

August 31, 2006 2:09 PM  
Blogger Peter said...

Grymt. Ja, dom är verkligen underbara. Så för min del får det gärna bli höst nu...

August 31, 2006 3:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

8 meter lång, oh! Vackra lager! Ska bli kul att se när du väl får tid.

September 05, 2006 10:58 AM  

Post a Comment

<< Home