Friday, September 01, 2006

Two down! (nu med bild)

Så här ser den alltså ut. Och den är jättejätteskön. Och jag ska ha den hela hela tiden. Har varit hos min favvofrisör. Hon är väldigt rolig. Och tar sig väldigt mycket friheter. Kanske för att hon vet att hon får. Hon presenterade mig för deras lilla praktikant som "Det här är Peter, han jättejättebakis" och så gav hon mig en extra varsam huvudmassage och klippte mig så snyggt att hon själv var tvungen att ge sig själv beröm. That's hot!

Och man vaknar till liv när man kommer till kontoret och möts av repliken "shit, vilken babe! du är ju värsta hunken ju..." Well... eh, kanske inte men du får gärna fortsätta säga så varje gång jag kommer till jobbet, darling!

Och så är det grymt skönt att my mate Ben (ni vet han som aldrig uppdaterar sin bildsajt...) är tillbaka in my hood igen. Om jag står på takterassen kan jag nästan se honom. That's also hot!

5 Comments:

Blogger Lina said...

har du en takterass...fuskis,,,fin var den också...halsduken...Jag är sjuk och tråkhemma ikväll, fy.

September 01, 2006 8:43 PM  
Blogger Peter said...

tack så mycket. jag gillar den också. hoppas du är friskare nu. för du ska vara frisk, inte sjuk! takterassen är på jobbet btw...

September 01, 2006 11:51 PM  
Blogger Johan B said...

Jag hade en nära-orgasm-klippnings-tvättning nyligen. När alla andra bara masserar in lite balsam lätt förstrött så fortsatte hon bara och masserade hela huvudet i vad som kändes som två timmar.

Var hittas frisören, jag måste hitta en bra. Den ovan nämnda var inte lika bra med saxen som med balsamet.

September 02, 2006 1:38 PM  
Blogger Peter said...

Okej, hon kanske inte riktigt är där... Men hon är skön. Annelie heter hon. Salongen heter deevi och ligger på bondegatan.

September 02, 2006 4:20 PM  
Blogger Johan B said...

Jag skall genast undersöka.

September 03, 2006 4:37 PM  

Post a Comment

<< Home