Tuesday, August 29, 2006

More than this...

Idag vill jag, precis som nån annan, också ha en sen höstdag i London. En promenad i Primrose Hill. En sväng förbi dom alldeles för dyra butikerna. Dom fantastiska pubarna som heter saker som The Slaughtered Lamb. Och oannonserade konserter på ställen som knappt finns och som sätter hjärtat i brand. Jag vill ha mitt London som det ska vara. Med musik, mode och fotboll. Jag tänker inte låta nån ta det ifrån mig. Allra minst nån ljusraketskjutandes snorunge på Söderstadion. Den här hösten är min. En välpressad kostym och lite lagom slarvigt hår var det va...

3 Comments:

Blogger Lina said...

och kanske kate moss under armen?! fy fan vad snygg hon är i burberrykampanjen.

August 29, 2006 12:22 PM  
Blogger Peter said...

Det hade väl funkat... Hellre Kate än hennes snubbe det är ett som är säkert. Och ja, hon är helt jävla dedårande vacker!

August 29, 2006 2:16 PM  
Blogger Lina said...

ja pundarpete...jag tappade tron på honom förra hösten när jag var exalterad för att gå på babyshambles...men de ställde ju in på grund av sjukdom..eh...sjukdom..knarkarsjukdom...

August 29, 2006 2:56 PM  

Post a Comment

<< Home