Monday, July 31, 2006

Paris Hilton (och där fick jag genast 1000 träffar till...)

Ibland är det jättejätteroligt att få mejl. Som till exempel från Mikael. Som berättade om nystartade Blido Communications. Och att det första Traci gjorde var att ta semester. På fucking Waldorf Astoria. Med hela familjen Blido. Det är sån humor så ni anar inte. Och att Gabriel, som gjorde den första Bob Lee-sajten, som launchade 1 januari 1999, nu kommit in på Beckmans. Undrar om han sökte med den? (Och nej, jag tänker inte länka till den om det är nån som undrar hur fantastisk den faktiskt var.)

Ibland förundras jag över vilka underbara vänner jag faktiskt har. Det är så jävla bra. Inte just själva förundringen. Utan vännerna. Ni vet ju exakt vilka ni är så jag behöver ju inte namedroppa nämnvärt. Men tack så fantastiskt mycket för att ni finns. Och för att ni lyssnar. Verkligen. Kände bara att jag ville säga det. Har nog aldrig sagt det. Inte här i alla fall.

Kärlek, kärlek och kärlek.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Puss på dig! Kram Margo

August 03, 2006 12:11 PM  
Blogger Peter said...

Du är snäll, darling. Gillar när du ser så där mer än lovligt blasé ut...

August 03, 2006 4:33 PM  

Post a Comment

<< Home