Wednesday, July 26, 2006

Borta bra...

Men Sthlm är bäst. Är tillbaka nu. Efter min treveckorstripp i andra länder och städer. Har ju varit grymt såklart och jag har bloggat alldeles för lite. Lite fransk VM-pepp var väl det ni fick. Inte nåt london. Inga Saville Row-kläder, inga texter från vårt katastrofhotell och framför allt inga inlägg från mig liggandes på en orange luftmadrass i Lisa och Pelles nya pool. Kanske dyker det upp senare. Just nu är jag bara överjävla glad att vara tillbaka i varma sommarstockholm. Med allt vad det innebär. Kunde inte fått ett bättre välkomnande. Kunde verkligen inte fått det.

Och bilen gick bra. Och korna var snälla. Fästingarna var det inte. Och att göra armhävningar med benen uppe på en pilatesboll är fruktansvärt jobbigt. För jävla jobbigt faktiskt. Ska vänta lite med att göra om det.

Men som sagt. Är tillbaka nu. I en varm varm huvudstad. Där människor är ser normala ut. Och är snälla. Och har finfina frisyrer. Fast jag fick iofs precis nyss ett mms med min gamla lägenhet i Malmö. Den såg otroligt bra ut. Den var det.

Och Alle, Hodde kommer älska Öland... Även om det är mer tång på stranden än på Ipanema. Du får nog förbereda honom på det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home