Monday, June 26, 2006

David och Brittany.

David. Beckham. Oh Captain, My Captain! Finns få fotbollspelare som jag tycker så mycket om som David. Och så mycket skit jag fått för det. Att han är slut, värdelös och a fucking nancy boy... Talk to the hand. Det finns ingen, ingen, som har en sån högerfot. Varenda gång han får det där läget så tänker jag visst han kan göra det igen men vågar ändå inte hoppas att han han ÄNNU en gång kan få in den. Men det kan han. Golden Balls levererar som ingen annan. Trots att han (eller kanske tack vare...) att han gjorde en Zizou och kräktes på planen. Och fortfarande har England inte gjort en enda bra match i VM. Och är i kvartsfinal. Inte så dåligt. Alls.

Brittany. Murphy. Världens näst vackraste kvinna. Och Ben har träffat henne. Och Stålmannen. My mate Ben har varit i det stora äpplet och blev VIP-inplockad på the Late Show med David Letterman (visas i Sverige den 27 juni) där Brittany och stålis var gäster. Kommer en jättebildspecial på hans sajt när han har semestrat klart, massa sköna sopbilar och Missy Elliott... Brittany hade för övrigt så höga klackar att hon fick hjälp av sin assistent att gå av scenen. In gick det bra. Bara en sån sak.

Idag börjar Wimbledon btw...

Och jag har inte badat ännu. Otroligt dåligt. Nästan lika dåligt som Sveriges
backlinje. Fast ändå inte ens nära.

2 Comments:

Blogger Karin said...

Who hoa! Badkrukan jag klådde dig! Årspremiär 24/6 kl 00:05. Setting: insjö i djupaste småland, omgiven av svart skog, med en himmel skiftande mellan murrigt mörker i väst och ljusrosa och bebisblått i öst. Själva simturen var varm, promenaden upp till de torra kläderna nog det kallaste jag varit med om!
Alldeles ljuvligt.

June 26, 2006 12:50 PM  
Blogger Peter said...

Ja, jag är mycket besviken på mig själv... Måste bli bättring. Men jag har fixat ny hyrbil! Man får vara glad åt det lilla...

June 26, 2006 1:13 PM  

Post a Comment

<< Home