Tuesday, June 20, 2006

Street kl. 21.00...

Det kan bli en jobbig kväll... Eller en helt fantastisk kväll... Det kan bli 2-0. Till England. Eller oavgjort. Det är ju inte direkt någon hemlighet var mina sympatier ligger i kväll, men jag vill för allt i världen att Sverige ska gå vidare från gruppen. Därför är Douglas (nej, inte katten...) på mitt jobb och jag levande måltavlor på jobbet idag eftersom vi är dom enda som håller på Sven's lads... Fullt naturligt. Och jag ska med glädje erkänna att jag hade fel om jag har det.

Därför hoppas jag att för varje mål Wazza kommer att göra ikväll, att Ljungberg gör två. Annars blir det tufft. Förutsatt att socalirarna får stryk och att beautiful Rocqe Santa Cruz får göra mål.

Wazza har ju för övrigt en monsterdeal med Nike och dom satte i förrgår upp en jättebillboard utmed M4an med Rooney målad i S:t George's Cross för att hylla hans tillfrisknande. Stort.

Och Ben hälsar att det är varmt i Central Park och att man kan titta på soccer på två storbildsskärmar. Amerikanerna är dock sådär intresserade.

2 Comments:

Blogger Karin said...

Desto mer plats för Benji va... inte fel.

June 20, 2006 12:19 PM  
Blogger Peter said...

Ja, Ben&Jen har en hel park för sig själva... Det är bara att gratulera. Och dom kanske kan styra upp lite God Save the Queen framåt tre i eftermiddag...

June 20, 2006 12:33 PM  

Post a Comment

<< Home