Friday, June 16, 2006

In-Ger-Land!

Det var väl fan vad svårt det ska vara att göra mål lite snabbare än i sista tio... Det är fruktansvärt. Men det är helt otroligt vilken högerfot David Beckham har. Den är magisk. Och der zweimetermann Crouchie. Och Gerrard, med fel fot. Och Rooooooney. Fan vilken kille. Det går inte att bli frisk så fort och sen gå in och lira som han gör. Och så lilla lilla Aaron Lennon. Som är typ 11 år. Och vände upp och ner på T&T. Och så Fredrik Ljungberg. Som inte längre har red hair men som verkligen verkligen är everywhere. Han är grym. Det kommer att bli en cracker in Cologne.

På Radio 1 intervjuade dom precis en engelsk supporter som dragit ner med sitt posse till Tyskland utan biljetter. Dom är 12. Och hittade en snubbe med biljetter. Och betalar 500 euros per match. Och gjorde upp dealen på Mc Donalds. 12 x 500. You do the math... Nu skulle dom ta the auuuuuuuutobahn to Cologne. För dom hade fått dealerns business card. Seriös jävla svartabörshaj. Bara i Tyskland, my friends. Bara i Tyskland.

Fick ett sms från my mate Marcus eftersom jag undrade vad han gjorde. Han svarade: Det pågår ett VM. Där är jag.

2 Comments:

Blogger Karin said...

Utvikningsblogg?
Man tackar ;-)!
Fast jag tror ändå att Allbäck är min favorit. Liksom mer min stil (off planen har jag no pejl dock).
Inga såna bilder på honom? Efter nästa match?

June 16, 2006 11:07 AM  
Blogger Peter said...

Ska kolla med Ben... Han är grym på att ordna fram bilder...

June 16, 2006 11:57 AM  

Post a Comment

<< Home