Thursday, June 15, 2006

???

Här till vänster skulle det egentligen legat en bild på Mikael Persbrandt. Och den här texten skulle egentligen börjat: Om du vill veta exakt hur du inte ska klä dig så titta på mannen på bilden. Men om nån tror att jag hade tänkt gå fram till honom (han var också på Pet Sounds Bar igår), säga ursäkta men kan jag få ta en bild av dig med min mobil för du ser verkligen förskräcklig ut, så tror ni fel... Hade ju kunnat sluta med typ:"Du kan få en tandläkarräkning på 8000 om du inte håller käften!!" (ja, jag googlade på Gunvald Larsson-repliker...)

Läste på någon blogg, inte på the way we wear, for sure, att kostym var the shit för sommarens sena kvällar, gärna med ingenting under... Jag är inte på nåt sätt övertygad. Micke Ps var grå, stor, jättestor med jättestora axelvaddar och alldeles för vida byxor. Och sömmar som såg helt torktumlade ut. Och till det sportade killen ett par lågskor. Självklart utan strumpor. Mikael Persbrandt. Det är inte okej. Och ska du envisas med kostym, köp en snygg. Inte nån jävla oformlig historia från Kapp-Ahl. Eller ta Jean’s från Fröken Julie. Du kan säkert få ett bra pris från Dramaten.

Var bara tvungen att få ur mig det innan min Englandspepp går totalt överstyr här idag.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

No, she says. to IMS Health. Meredith Vieira of the daytime chat decided to go to Skagit and play there. music.

June 15, 2006 10:12 AM  
Blogger Peter said...

Eehhh... Okej. If you say so...

June 15, 2006 10:44 AM  
Blogger Karin said...

Lustiga kommentarer du får, Bob Lee...
Du är rätt så laddad idag va?

June 15, 2006 10:46 AM  
Blogger Johan B said...

Puhh, jag blev lite rädd vad jag hade skrivit där ett tag.

Det märkliga är ju att som Gunvald klär han sig nästan perfekt i kostym. Well, så konstigt kanske det inte är, då är han förmodligen i händerna på nån som har betalt för att veta att en skjorta egentligen bör tvättas minst tre gånger innan den bärst första gången.

Viktiga matcher idag. Ännu viktigare är dock den potentiella smutsen under helgen.

June 15, 2006 10:55 AM  
Blogger Peter said...

Du kan vara fullkomligt lugn. I mina ögon är ju ni dom som har betalt för att veta. Hultsfred alltså?

Och japp. Jag är nästan övertänd... Tur att Dirken (han är tysk) kan plocka ner mig lite. Även om han (tysk, remember...) faktiskt noterade min, dagen till ära, rödvita Umbro by Kim Jones-jacka.

Det finns hopp!

June 15, 2006 11:55 AM  
Blogger Johan B said...

Om du snart läser vår post på TWWW så inser du att det inte är Hultsfred, never been and sadly never will be. Jag pratar urban smuts och då allra mest i sinnet snarare än på kropp och kläder.

Tyvärr har vi inte en spänn för att veta det lilla vi vet. Fast vi får spänn på annat håll som tur är, från saker jag vet ännu mindre om än kläder.

June 15, 2006 12:06 PM  

Post a Comment

<< Home