Thursday, June 15, 2006

Coooooooome On!










För vi har Wazza... "a huge boost for England and our World Cup campaign" Eller hur! Och han får vara exakt hur lik Shrek han vill bara han formligen öser in mål ikväll. Och resten av VM också för den delen. Han är nu i alla fall officiellt förklarad frisk "by independent medical experts" och då lär det ju bli disco...

Och nu är det mindre än tre timmar till avspark och jag är bara lite nervös. Tur att jag har Didde med mig. Han vet ju hur jag funkar vid det här laget... M.I.A hävdar att jag är sjuk, att jag blir som en djävul, ett monster, om något kommer emellan mig och min Englandsmatch. Det måste väl ändå vara en komplimang.

Kan också meddela att innan matchen liras bland annat Jigga, Curtis Mayfield och Justin i det engelska omklädningsrummet. För det berättade Rio.

Guuuuuuuuuuuuuuuuud, va roligt det här är...

3 Comments:

Blogger Karin said...

Jag önskar oss lycka till på varsitt håll! Ett stort till dig alltså, jag vill att england och sverige ska gå vidare. Vill vill vill!
Och ett till stort till mig... skulle kännas lite väl naket att gå på bröllop i röd halterneck-klänning utan nåt att ha över axlarna och utan smycken!
Gambatte ne! (kämpa o lycka till alltså!)

June 15, 2006 4:35 PM  
Blogger Peter said...

Japp, lycka till. Till oss båda! Fast för din skull är det lugnt, smycken eller inte... Alla kommer ändå att titta på dina helt fantastiska high-heels!

June 15, 2006 4:43 PM  
Blogger Karin said...

Om jag kan gå i dem, vännen... Annars vill jag gärna ha något att gömma mig i. Och jämtländska sommarnätter är notoriskt kalla, burr (en fleecefilt kanske är en option!).
Men du, det gick ju bra det där! Förutom det att ha på axlarna för mig då. Men det är ju en rätt världslig sak på det stora hela...

June 16, 2006 9:37 AM  

Post a Comment

<< Home