Friday, June 16, 2006

Hej hej Öland!

Förresten. Sitter just nu med värsta Ford Ka Super Sport med fetaste motorn, vit hastighetsmätare och one hell of a soundsystem. Det är skitroligt att köra bil. Det sjuka är att jag fortfarande inte vant mig vid att köra på "rätt sida". Sist jag körde bil var ju i Kapstaden och det är ju som det är. Kaos. Fast roligt kaos. Och ratten på "fel sida". Så nu vindrutetorkar jag när jag ska blinka och blinkar när jag ska vindrutetorka...

Undrar om rådjur är farligare än kudus? Och nu vill jag ha en itrip...

4 Comments:

Blogger Johan B said...

Bra länkar du har nu för tiden. Tack.

June 16, 2006 12:08 PM  
Blogger Peter said...

Dom är få. Men bra. Så klart!

June 16, 2006 1:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

Det är inte du som är 33-åringen som knivdödade på öland i helgen hoppas jag?

June 19, 2006 3:51 PM  
Blogger Peter said...

Nej, det hoppas jag verligen inte... Jag höll mig dessutom söder om bron. Det är mer hard core Öland där nere.

June 19, 2006 4:36 PM  

Post a Comment

<< Home