Monday, November 26, 2007

All the Make up That MAC Can Make!

Ibland undrar jag ju vad jag gör här. Jag inte härHÄR alltså utan där jag jobbar. När vi satt och fikade innan idag fick jag förklara för två tjejer att ja, det finns ett märke som heter MAC som gör smink. Hur kan man inte veta det? Russian Red, anyone? Har de aldrig lyssnat på TLC? Eller sett några av de här damerna? Finns det inte lagar mot sånt här?

Och sen berättade jag om den där concealern från Chanel som M.I.A. fick i present med nån slags klickgrej. Att den var skitbra. Haha, jag skulle betala för att få såna blickar en gång till. Jag var tydligen mer gay än hela Fab 5 på schlagerkoks! Ibland är inskränkta människor väldigt väldigt roliga.

Nästan lika roligt som när ett annat gäng praktikanter pratade om Bea och jag lite försynt undrade om de hade sett några nya grejer från henne eller? De pratade om bearnaisesås...

Ge mig en bloggdejt. Nu. Genast. Pronto!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ja, hos oss är det bara praktikanterna som har koll över huvudtaget - och nu finns det bara en kvar!
why is it so many architects in this country have no clue! what happens to them? and when?
i say get with the program!
bring on the fashionistas!

November 26, 2007 11:37 PM  
Blogger Peter said...

e: Because they are terrified of doing something new and breking new ground. It's easier to stick with the old geezers. Fattar inte hur man kan vara så trångsynt och ointresserad. Läskigt.

November 27, 2007 11:51 AM  

Post a Comment

<< Home