Thursday, November 22, 2007

Veckans stilikon!

Herregud! Sebastian Bach är tillbaka. Jag visste inte ens att han hade varit borta. Trodde han bodde i nån slags alternativ heavy metal-värld där alla var lagom spritfeta och gräset alltid gratis. Det måste verkligen vara -91 igen. Med låtartexter som "Rolling down the avenue, I got my fist in the air", "If I can be your bitch slap, honey" och "looking down through a barrell of a gun". Typ. Behöver jag säga dubbla baskaggar? Och ja, självklart finns det en powerballad, vad trodde du?

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Shit. Kände inte till denna kille, tack för tipset, I guess.
Jag har typ 10 draft-inlägg på min blogg om den här typen av estetik, inlägg som jag troligtvis aldrig kommer posta. Jag vill inte framstå som... En hatande människa, liksom. Men... Really, jag hatar det här. Mår dåligt av det. Jag tror jag vill förstå grejen liksom, men jag vet inte om det är möjligt, eller om det ens är meningen att "vi" ska förstå grejen?

November 22, 2007 6:08 PM  
Blogger Annie - PD said...

Haha :D Underbart! Det var inte igår jag hörde ordet powerballad.

November 22, 2007 8:09 PM  
Blogger Linda K said...

har ingen aning om vad du bloggar om här, ville mest säga hej eftersom det var länge sen. hej! :D

November 23, 2007 11:51 AM  
Blogger Peter said...

Marcus: Trust me, du vill inte förstå grejen. Det är en mycket konstig värld vi lever i.

annie: Ha ha, jag höll på att skriva att powerballader var underskattade men sen tog jag mitt förnuft till fånga.

linda k: Det är helt okej. Jag tycker det var väldigt trevligt att du stannade och sa hej ändå!

November 23, 2007 1:39 PM  

Post a Comment

<< Home