Tuesday, November 13, 2007

FOTC!

Ja, men det var ju inte helt oväntat att jag skulle gilla Flight of the Conchords. Den där briljanta dialogen och timingen. Och så dialekten. Eller språket. Som inte normalt på nåt sätt funkar för mig (sorry E...) och kanske är det därför jag köper det rakt av här. Eftersom Bret och Jermaine inte direkt är de skarpaste knivarna i lådan.

Fast egentligen borde det här inlägget bara handla om
Kristen Schaal som spelar Mel, deras enda fan. För hon är så bra att det är ett skämt. Fast det är hon ju alltid. Nej, men det var väl bara det. Jag går och spelar tennis...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag gillar också den serien :) Härliga musik.

November 13, 2007 5:06 PM  
Blogger Smartasmia said...

Hehehe...ja, jag är inte förvånad över att farbror gillar:-)

November 13, 2007 8:31 PM  
Blogger Peter said...

miashoppning: Klart du gör. Är det roligt att vara hemma med knatten? Kram!

smartasmia: Nej, ibland är jag oerhört förutsägbar, ha ha.

November 14, 2007 9:54 AM  

Post a Comment

<< Home