Wednesday, November 21, 2007

Ja!

Okej, jag erkänner. Jag är skitnervös. Och Scott Carson i mål. Och Crouch ensam på topp. Och Becks på bänken. Jag hoppas han kommer in och gör så här. Eller mest hoppas jag att det är avgjort tidigare. Och så hoppas jag fan att Sverige gör sitt jobb. Att Zlatan är grym, att Ljungberg är skitförbannad och att de sliter lika mycket som sjuksköterskan som tog blodprov på mig idag. För då blir det en rolig EM-sommar!

Update: Tack för omtanken, du varma omtänksamma själ, men jag är fullt frisk. Var bara på hälsokontroll genom jobbet.

4 Comments:

Blogger Annie - PD said...

Jag håller tummarna. Hoppas han inte släpper in något! :D

November 21, 2007 7:43 PM  
Blogger Peter said...

Ja, jag vet inte hur det här ska sluta. Bra hoppas jag verkligen.

November 21, 2007 8:28 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ok. Började fundera vad det var för "fel" på dej när jag läste om blodrovet, "yrkes-skadad". Bra med hälsokontroller, du mår säkert fin fint!

November 22, 2007 7:20 PM  
Blogger Peter said...

T: Jag misstänkte nästan att du tänkte... Men frisk är jag som tur är. Och bra att du har koll på mig.

November 23, 2007 1:46 PM  

Post a Comment

<< Home