Friday, June 15, 2007

So long!

Mina vänner! Det har varit en märklig vecka. Från ultimate low till ulitmate high! Men mer om det en annan gång. För nu hoppar jag in i min hyrbil och beger mig till Växjö för en träff med mina kompisar från förr. Det kommer bli helt strålande. Alternativt läskigt. 11 snubbar.

Idag har jag till exempel fått mejl som "Själv minns jag bäst Andreas "Cold Steel" (vansinnigt stor kniv, min anm.) som man kunde sprätta upp en bildörr (!) med. Funderar själv på att köpa en, men 1600 spänn känns lite mastigt..."

Jag säger som Dogge. Några lyckas, några dör - vi var kompisar från förr... Förhoppningsvis är jag i den första kategorin. Även på måndag!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kompisar från förr.. ja det var tider det ;)

Hoppas du får det superbra darl! kram

June 15, 2007 10:07 PM  
Blogger Smartasmia said...

Hehehehe...du vet väl att Växjö är farligt! Var själv där så sent som i förra veckan..och jag är fortfarande i chock:-) Ha en trevlig tur!

June 17, 2007 12:07 AM  
Blogger Peter said...

ida: Det var en rolig helg. Not my average Stockholmshelg, för att uttrycka det enkelt. Jag menar det är inte direkt varje dag jag skjuter gevär med lasersikte... ;)

smartasmia: Se ovan. ;) Farligt är ju bara mellannamnet!

June 18, 2007 1:53 PM  

Post a Comment

<< Home