Wednesday, June 20, 2007

Jo, men det var ju inte så dåligt...

Ja, herre gud! Att lillkillen kunde sjunga och vara en världsartist visste jag ju. Men att han var så jävla otroligt duktig på att dansa hade jag missat. Visst, jag har sett honom dansa i videos, men han knäckte ju samtliga sina dansare hur enkelt som helst. De var inte ens i närheten av hans kontroll. He had me at dansnumret, ensam på scenen, under My Love. Det hade räckt för mig.

Ja, det är ju fullkomligt meningslöst att försöka förklara hur det var men det var ju ehh, fantastiskt. Bland det bästa jag sett tror jag. Trots att Timbaland var katastrof.

4 Comments:

Blogger Annie - PD said...

Jag har hört samma sak från personer som innan inte varit så impade av honom - det var tydligen en fantastisk uppvisning.
Kul att du spanade in, du får visa dansstegen när vi ses nästa gång hihi :D

June 21, 2007 9:17 AM  
Blogger a spoonful of mint said...

Ja han är väl ganska duktig för att vara en "lillkille" antar jag ;)

Det är väl det som gör att att jag har svårt för honom kan jag tänka mig, att han är för duktig.

June 21, 2007 1:52 PM  
Blogger Smartasmia said...

TimberlakePeter, minsann:-) Ha en skön midsommar hur som haver!

June 21, 2007 4:40 PM  
Blogger Peter said...

annie: Självklart ska du få se danssteg. Fast då får vi väl boka in en träff 2014 eller nåt så jag hinner öva lite... ;)

yeh-yeh girl: Fattar vad du menar. Men han kan det där alltså. Som fan.

smartasmia: Absolut! En skön midsommar tillbaka. Snart måste man ju få sluta väl...

June 21, 2007 5:05 PM  

Post a Comment

<< Home