Saturday, November 04, 2006

Djävulen bär inte långkalsonger

Ha! Blogger har vaknat. Gud vad trevligt! Blogger beta är det nya svarta alltså. Det var som fan. Ja ja, då kan jag ju berätta att det inte blev någon Clemens en August på Färgfabriken idag. Det snöade, visserligen ganska snygga snöflingor, men ändå. Uppifrån den här gången. Mitt favorithåll till och med. Men jag var inte det minsta sugen på att droppa alla kläderna och ställa mig och prova just då. Jag var mer inne på plagget på bilden. Så det blev inget. Kanske blir det imorgon. Men förmodligen inte.

Men nu har jag sett Djävulen bär Prada i alla fall. Den fick flytta in i min dator när blogger var som mest elakt. Det var min hämnd! Filmen var okej. Typ. Den hamnar inte på min top 10. Även om jag helt säkert kommer att se den igen. Och Meryl Streep var grym!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Långkallingar är ju för härliga. Själv har jag flera par.. ett par med döskallar som jag har när det blir för kallt. Förresten.. "you got e-mail"

November 05, 2006 12:47 PM  
Blogger Peter said...

Va? Har jag... Måste genast kolla! Japp, långkallingar är verkligen grejen. Måste köpa ett par.

November 05, 2006 12:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

You will enjoy my eBay store...

November 07, 2006 1:12 PM  
Blogger Peter said...

You mean just because you googled "långkalsonger"? ;)

November 07, 2006 2:41 PM  

Post a Comment

<< Home