Tuesday, October 10, 2006

Whatever Autumn Brings!

Idag känner jag så här. För nu kan man faktiskt på riktigt ha på sig kläder som är snygga, varma och gjorda av material som värmer. Och det är så härligt. Det är precis det här vädret som jag har längtat efter. Ja, jag vet, jag kommer snart att längta efter snö också, men en sak i taget.

Just nu vill jag i alla fall ha det här. Och jag vill plocka upp pinnar som ligger på marken. Förmodligen bara för att se om jag kan träffa första bästa träd när jag kastar iväg dom. Men i alla fall...

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag håller med. Helst skulle man vilja vara som skärgårdsdoktorn och gå runt i gigantiska ylletröjor och promenera längs stranden och kasta pinnar till sin labrador. Tyvärr för man inte göra det, för Stellan Skarsgård har varumärkesskyddat sådana aktiviteter fram till 2050.

October 10, 2006 11:03 AM  
Blogger Lina said...

jag har också längtat efter att få visa upp mina fina höstkläder, men jag vet hur det är...efter ca. 3 månader av snö kommer jag hata det och bara längta till våren.

October 10, 2006 1:01 PM  
Blogger Peter said...

Jag köpte en väska till på lunchen. Satan så snygg är den. Och så åt jag risotto med svamp. Grymt mycket höst.

Ben: Vi kan låna Milo. Han hade käkat upp Stellan. Har jag sagt att han har plåtats för en tysk postorderkatalog? Briljant. Måste nog ägna ett helt inlägg åt den jycken.

Lina: Håll ut! Först ska vi vara snygga som fan. Sen snyggare!

October 10, 2006 1:37 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jasså. En "tysk postorderkatalog"...? Lätt snyggaste jycken i stan. Känns fel att kalla Milo för accessoar, men han är ju minst lika given på en modeblogg som alla väskor och halsdukar i världen.

October 10, 2006 1:54 PM  
Blogger Peter said...

Det var tydligen värsta stylistplåtningen och han poseade som om han inte gjort nåt annat. Ja, han är verkligen lätt snyggast i stan.

October 10, 2006 2:10 PM  

Post a Comment

<< Home