Wednesday, June 07, 2006

Roo!

I'm 300% certain to play! Det räcker för mig.

Dessutom... Legendariska Manchesterklubben Haçienda blir lyxlägenheter. Borde vara något för alla fantastiska arkitektstudenter som läser allt här... Tänkte komma med en lång lång utläggning om dom uppenbara likheterna mellan arkitektstudenter och afa-medlemmar men insåg att det bara hade blivit alldeles för likt mitt kravallfashioninlägg i samband med senaste reclaim the streets-grejen. Så jag skippar det och säger bara Cheap Monday. Fast. Är delighted att dom i alla fall inte ser ut som nazister. Wankers! Nazisterna alltså.

Och även om jag inte tror han läser det här så ber jag ändå om ursäkt till den tyska snubben som trodde att han skulle få dja i fredags... Förlåt. Jag kunde inte hålla mig undan. Och knattarna behövde höra TTA. Flera gånger. Och dom behövde dansa. Dessutom var jag och Ben ganska så mycket vassare... 5-1 liksom. Fråga Jesus.

Imorgon ska jag träffa lisebergskaninen. Undrar om jag är mest rädd för honom eller Lars Winnerbäck...

2 Comments:

Blogger Karin said...

Nu blev det väldigt, vädigt internt här... så internt att inte ens jag som är intern hänger med.
CM bra eller dålit?
Dåligt tycker jag, man får dem inte ens över fotknölarna, svårt... fast sådär 1 av 50 är ju skitsnygg i dem. Och då är det ju bra!
För övrigt är väl folk just här rätt så olika eller? Är jag bara hemmablind? Kanske är det.

June 07, 2006 11:48 AM  
Blogger Peter said...

Du är en av dom mest interna här! Det var mest ett konstaterande, efter fredagens terrassparty, att arkitektstudenter och kravallafamänniskor har en stor förkärlek för svarta cheap monday-jeans. Och att en del av dom hade väldigt bra musiksmak. Sa inte nåt om passformen men du har ju såklart en poäng... ;)

June 07, 2006 2:41 PM  

Post a Comment

<< Home