Tuesday, January 15, 2008

Min vägg.

Om jag inte hade jobbat hela tiden så hade ni kunnat få se min nya hatthylla. Den är jättefin. Och så kunde ni fått se min vägg som snart (jaja...) ska öppnas.

Och så kunde ni fått se våra finfina String-hyllor som nu har lämnat kartongerna och så smått börjat smyga sig upp på väggarna. Måste bara mäta lite till. Snart så...

Och btw. Jag har läst av mätarställning för värme, vatten och värme i garaget. Det måste ju betyda att jag är vuxen som fan. And I like! Men okej, jag erkänner. Fredrik fick visa var vattenmätaren satt...

3 Comments:

Blogger Linda K said...

men liiite tid har du väl över så att du kan fota och visa?

January 15, 2008 9:52 AM  
Blogger MiaShopping.com said...

Så där kan du ju inte skriva, nu blir man ju jättenyfiken :)

January 15, 2008 10:38 AM  
Blogger Peter said...

linda k: Ska se vad jag kan göra. Utan dagsljus får det bli i så fall.

miashopping: Ja, fast vi är verkligen inte klara. Det ser ut som fan. Men jag tror det blir bra snart.

January 15, 2008 4:44 PM  

Post a Comment

<< Home