Thursday, December 27, 2007

Lite hö, anyone?

Är tillbaka i Stockholm igen. Känns mycket bra. Även om julen varit hur bra som helst. Träffat miljarder släktingar, en massa sköna människor och ätit, ätit och japp, ätit. Och druckit drinkar.

Och så har jag varit hemma på mormor och morfars gård för första gången på 20 år. Man kunde tydligen hyra den nu för tiden och några danska familjer hade hyrt den och bjöd in mig och brorsan. Otroligt coolt.

Så jag tog med mig en sån här hem. Tror jag ska ha den i trädgården!

6 Comments:

Blogger Linda K said...

välkommen hem till civilisationen! :)

December 27, 2007 11:04 PM  
Blogger Peter said...

linda k: Tack! Känns bra att vara tillbaka. Bara knattarna slutar jaga alla som går förbi med raketer...

December 29, 2007 6:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Bonde söker vaddå...?

Ja, jag är tillbaka också. Utan lantbruksredskap men med en längtan efter mer Peter. Bilresan gick för övrigt riktigt bra. Farthållare är det bästa. Ställ den på 130 och sen är det bara att krypa ner i baksätet och sova tills man närmar sig Södertälje.

December 30, 2007 12:31 PM  
Blogger Peter said...

Ben: Bonde söker mixerbord! Föreslagsvis på Imperiet eftersom Jonas tycker jag ska spela där snart. Game on? Och vi kan ta med Vårby Gårds finest också!

December 31, 2007 1:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag är din wingman, anytime.

För sent för julklappar? Hittade en bok som jag vill ha:
http://www.markbattypublisher.com/servlet/book_view?number=53

Apropå ingenting alls. OK, du och jag 2008.

January 01, 2008 2:20 PM  
Blogger Peter said...

ben: Det är aldrig för sent för julklappar. Verkade vara en rolig bok så jag ska kolla med tomten!

January 01, 2008 5:05 PM  

Post a Comment

<< Home