Thursday, January 03, 2008

3 januari, 2008!

Jag sa ju att det här skulle bli ett grymt år. Och bara för att snön vräker ner här i deep south och för att jag har längtat efter att få skotta snö så blir det fan en dagens outfit. Första ever! Och förmodligen sista. Ni ser ju hur sjukt koncentrerad jag ser ut när jag försöker kolla in i mobilkameran. Och för ovana läsare, ja, det är nån slags snöskyffel längst ner i bilden. Det är den som är den viktiga!

Update: Glömde ju lista! Mössa från We, brickor från Tom Ford, halsduk från Fendi, svart rock från Karl Lagerfelt/H&m, kaninvantar från Paul&friends och snöskyffel modell stor från ehhh, förrådet...

15 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du måste ju ha en lista på var man kan köpa grejerna. NittyGritty, H&M och Järnia eller?

January 03, 2008 12:40 PM  
Blogger Annie - PD said...

Så grymt manligt att skotta snö och snygg dagens!!! :D Heja dig!!!

January 03, 2008 12:44 PM  
Blogger Peter said...

ben: Visst fan, ska genast fixa. Men du har ju ganska rätt, inte helt oväntat...

annie: Jag är manlighet personifierad, haha! Men visst blev den snygg? Är grymt stolt!

January 03, 2008 2:58 PM  
Blogger Kerstin said...

Jävligt schyssa brillor...

January 03, 2008 3:24 PM  
Blogger Linda K said...

hyllningar och ovationer! mer outfits :D

January 03, 2008 5:07 PM  
Blogger Linda K said...

...eller fler, heter det kanske... jag vill också vara snygg när jag skottar snö i vilket fall!

January 03, 2008 5:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

Oh va vi älskar dagens outfits, speciellt när dem är sevärda också.

January 03, 2008 5:33 PM  
Blogger Peter said...

kerstin: Tack, Kerstin! Gillar dem också.

linda k: Tackar tackar. Känner mig som en extrem nybörjare både när det gäller dagens outfits och snöskottning med stil. Ska jobba på båda!

January 03, 2008 5:34 PM  
Blogger Peter said...

therese: Tack, snälla!

January 03, 2008 5:35 PM  
Blogger a spoonful of mint said...

Nu blommar löken, en outfitbild! Nu kan vad som helst hända.

Fast du glömde att hålla upp foten så att vi kunde se dina skor.

January 03, 2008 6:43 PM  
Blogger a spoonful of mint said...

Schysst bild var det i alla fall.

January 03, 2008 6:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

skitfin!

January 03, 2008 8:27 PM  
Blogger Peter said...

yeh-yeh girl: Just det ja. Känner att jag inte riktigt på upp vanan ännu. Foten. Får inte glömma foten nästa gång.

mikey: I aim to please! Ni har inte så värst mycket snö där borta va?

January 04, 2008 11:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Fin outfit! Och skotta snö är faktiskt ganska kul - iaf. med iPoden i öronen :)

January 07, 2008 8:27 PM  
Blogger Peter said...

shopoholychic: Tack! Ja, jag gillar också skotta snö, i alla fall när det är så sällan som i det här landet.

January 08, 2008 3:12 PM  

Post a Comment

<< Home