Monday, October 08, 2007

Hellre sova!

Ja, ni behöver ju inte sörja för att ni missade Dave St-Pierre's föreställning i helgen. Det är bara att gå och se valfri dansskoleuppvisning och låta nån spekulativ "hej jag vill gärna provocera lite"-regissör bakom spakarna. Säkert fantasiskt duktiga dansare men det blir lite för mycket Actors Studio-övningar och lite trist när det bara är provokation för provokationens skull. Tycker jag. Som på bilden i den förra inlägget. Det partiet kallades "The sushi bar is open. Free for children under 12". Trevligt!

Vissa grejer var jättebra, men det mesta var sådär tyvärr. Intressant dock att nakenheten blir kostym och att man i vissa lägen helt glömmer bort att de är nakna. Det är coolt.

Idag vill jag helst åka hem till mitt Mysa Moln och min nya säng igen. Bara så ni vet...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home