Wednesday, October 03, 2007

Check!

Japp! Nya jeans. Generic från Acne. Greyblack.

6 Comments:

Blogger Smartasmia said...

Ojoj..handlat, har vi:-) Fint! Och japp - ni får nog acceptera att det finns spindlar i le hus och le förråd. Även om de är otäckingar. Själv har jag några kolonier med korsspindlar här ute...Sveriges farligaste spindel:-)

October 03, 2007 12:23 PM  
Blogger Peter said...

smartasmia: Jag hatar dem! Fast jag vill ju inte ha regn så de får leva ett tag till.

October 03, 2007 2:23 PM  
Blogger Annie - PD said...

Snygga! Du är bra på att shoppa du :)

October 03, 2007 7:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nice. Får man inte se dej posa lite?! =)

October 04, 2007 12:11 AM  
Blogger Linda K said...

avis! jag köper inte jeans längre...

October 04, 2007 7:27 AM  
Blogger Peter said...

annie: Jag gör mitt bästa!

therese: Haha, no posing för mig. Lämnar med varm hand över det till dig!

linda k: Nej, men å andra sidan bor det nån i din mage. Som sen kommer vilja ha jeans...

October 04, 2007 5:44 PM  

Post a Comment

<< Home