Wednesday, October 03, 2007

The 90's

Schyffert ska ju som bekant köra nån slags monologhyllning till 90-talet i december. Tillsammans med Fredrik Lindström och Martin Luuk. Jag tror jag vill se den. För jag gillar honom. Inte bara för att han också hänger på Öland hela somrarna utan för att han faktiskt är smart. Och har distans. På riktigt. Även om väldigt väldigt många har problem med honom och hans distans, som ju mer än ofta bara avfärdas som ironi - so 90's... Och självfallet är Alice Bah, helt programenligt, på affischen!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag vill också gå. Låt oss gå tillsammans. För vi var ju ändå där tillsammans.

October 03, 2007 10:30 AM  
Blogger Peter said...

Ben: En mycket bra idé. Ska jag boka?

October 03, 2007 10:41 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ja, det tycker jag.

October 03, 2007 12:26 PM  
Blogger Peter said...

Ben: Done! Nu går vi och inviger en butik i stället!

October 03, 2007 2:22 PM  

Post a Comment

<< Home