Thursday, June 28, 2007

Nakknabrallerna

Har ungefär 2 timmar kvar att jobba. Tokbränner cd-skivor till folk. Med referensbilder tyvärr, inte briljant musik.

Men då kan man ju å andra sidan fundera över exakt hur mycket kläder man faktiskt behöver under en vecka där borta. Jag menar 3 par chinos, 3 par jeans och fem par skor känns ju grymt overkill. Dessutom är ju chansen inte direkt liten att jag kommer att köpa kläder där borta.

Så nu är jag inne på att rationalisera. Det får bli Nakknabrallerna. Hela tiden typ. De är ju dessutom lätt de svalaste och snyggaste sommarbrallerna jag äger. Och kommer att klä mig alldeles förträffligt när jag sitter och dricker drinkar med M.I.A i en varm liten avkrok på andra sidan atlanten.

Och blir det alldeles för varmt och härligt är det väl bara att åka upp till Harlem och öppna vattenposterna.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Het sommar och öppna vattenposter i NY. Jag säger bara "Do the right thing". ;)

June 29, 2007 9:40 AM  
Blogger Peter said...

maria: Det är jag och Spike! ;)

July 08, 2007 8:43 PM  

Post a Comment

<< Home