Monday, May 14, 2007

TTA - New Chance

Åhhhh, vad jag gillar när höga förväntningar infrias. Jag gillar det jättejättemycket. Och den är ju exakt så bra som ni trodde att den skulle vara. Herregud, vad ni kommer att dansa till det här i sommar. There is, som sagt, no alliance, like The Tough Alliance. Gode tid, det finns ju inte en enda svag låt!

Och jag lovar. När jag lämnat det jag håller på med hela dagarna, till tryck kommer jag tillbaka. Med full kraft. Och då ska vi prata om jeans, Benjamins skräddare och vår sommaravslutning. Dessutom kommer vi med all säkerhet även prata om kläder som inte är jeans. Och kanske lite lite om New York. Ser fram emot det.

9 Comments:

Blogger Smartasmia said...

Ser jag också fram emot:-)

May 15, 2007 10:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

Kopnstigt precis när jag är här hos dig o läser spelar radion TTA till mig :) Skivan är nog grym!

May 15, 2007 11:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

Efter att ha flugit till Nice fram och tillbaka har jag i och för sig upptäckt Star alliance... där både Luftwaffe och SAS ingår. Men TTA spöar nog SA.

May 15, 2007 11:26 AM  
Blogger Peter said...

smartasmia: Bra! Då är vi i alla fall två...

emma: Bra timing. Och ja, den är grym. En blandning av mellanöstern och vanlig jävla TTA. Och den svänger som bara den.

ben: Jag ska åka Virgin till NY i sommar. Undrar om de ingår. Oavsett så tror jag TTA spöar dem. Just nu spöar de allt i min bok. När ska vi ha utbyte av diverse tjänster?

May 15, 2007 12:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

Virgin är ju så fränt. De behöver ingen allians. De har ju Richard Branson som ägare. Utbyter gärna tjänster nu i veckan. Torsdag eller fredag kanske?

May 15, 2007 1:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

TTA är fina killar! Snyygt omslag har de på nya skivan också! Tiptop!

May 15, 2007 3:37 PM  
Blogger Peter said...

ben: Håller med. Richard Branson må vara en smula galen, men han vet hur man bygger varumärke.

catja: Håller med. Dom vet också hur man bygger en fin bild av sig själva. Och det är en fantastisk platta.

May 15, 2007 6:36 PM  
Blogger Stina (Klädstrecket) said...

Jäklar vad alla tjatar om dem! :) Gillade Silly Crimes, men har inte hört så mkt mer.. Ska hålla öronen öppna.

May 15, 2007 9:27 PM  
Blogger Peter said...

Stina: Med rätta! De är just nu bloggvärldens nya turban... ;) Fast med skillnaden att de faktiskt går att lyssna på/använda. Håll öronen öppna!

May 16, 2007 1:57 PM  

Post a Comment

<< Home