Wednesday, March 28, 2007

Fotboll, fashion och solsken!

Jag tycker det är jätteroligt att vi har en galen snubbe från Liberia på vårt kontor som utnämnt sig själv till vår bookmaker.

Idag är Nordirland – Sverige och Andorra - England spelbart. Undrar om det är lagligt. Det är det förmodligen inte men I couldn’t care less så länge England vinner med 4 - 0 och jag får massor med pengar! Eventuellt kan man också få spela på om Steve McClaren får sparken ikväll...

Och så är det invigningsfest på nya Monki-butiken på Götgatan och Rigetta Klint har modevisning på C.o.e.t.

Och det är ju helt enormt soligt. Det ligger redan folk i bikini utanför vårt kontor och det är inte direkt vanligt den här sidan april...

Update: Jag bytte bild. Den här var ju mycket roligare och passade ju min text alldeles perfekt. Från The Sun. Såklart!

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ha så trevligt på Monki invigningen! Rapport please, nyfiken på märket.

March 28, 2007 5:45 PM  
Blogger Peter said...

therese: Det blev ingen Monki-invigning. Det blev drinkar i solen och sen världens sämsta fotbollsmatch.

Men jag gillar Monki så det rekommenderas varmt! Och den nya butiken borde ju vara hur bra som helst.

March 29, 2007 9:30 AM  
Blogger Annie - PD said...

Hahaha, en egen bookmaker. Vad är det för fel på mitt gamla bolag Betsson????

Jag ringer POLISEN nu, bara så att du vet ;D

March 29, 2007 12:18 PM  
Blogger Peter said...

Annie: Det kom aldrig nån polis... Ditt gamla bolag bjuder inte på latte i solen när man förlorar insatsen. Tror jag inte iaf...

March 29, 2007 6:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

Mmm, det lilla jag sett av Monki verkar tilltalande. Tror dem har en butik i Karlstad(?) som är lite närmre mig som jag tänkte kika in snart.

April 01, 2007 1:35 PM  

Post a Comment

<< Home