Sunday, March 25, 2007

Mera helg!

Från inbjudan till Modettefesten, bonus och ostron och champagne med grymma kollegor i fredags kväll till bryggkaffe och brownies och hallongrottor i eftermiddagssolen hemma hos F&J och världens snyggaste hund idag. Exakt så ska mina helger vara.

Skönt att det finns bra människor med koll, inside information (om nya fantastiska modebutiker på södermalm bland annat...) och motorsågar.

Och nej, jag tänker inte ta upp att England bara fick noll noll borta i Tel Aviv.

Har ni inget för er imorgon (måndag alltså) så lirar jag och Johan på Nada. Och ni är naturligtvis lika välkomna som vanligt.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det känns som en stretch o hinna dyka upp ikväll, men jag e ändå lite nyfiken på vad det kommer bjudas på för musik ikväll... ?

March 26, 2007 6:06 AM  
Blogger Peter said...

Om du hinner dyka upp betalar jag allt. Promise! Och det kommer att bjudas Ison&Fille, Million Stylez, Regina Spektor, Jamie T, Pixies, The Radio Dept och Warren G. Och eventuellt Addis Black Widow... Och allt annat vi brukar spela. Typ.

March 26, 2007 4:20 PM  
Blogger rosa fluff said...

Jag missade igen.
Word verificationen sa "rawdeg"
det tycker jag lät tufft.

March 28, 2007 1:36 PM  
Blogger Peter said...

Ja, det gjorde du! Slarver. "Rawdeg" lät otroligt tufft.

March 29, 2007 9:31 AM  

Post a Comment

<< Home