Tuesday, March 27, 2007

126 kvm klädförvaring.

Men jag ville ju faktiskt köpa ett radhus. Jag vet, den allra största anledningen är ju att mina vänner bor precis bredvid. Men sen var det ju det där lilla lilla faktumet att det fanns både en walk in-closet och en jätteklädkammare. Och en hel jävla vind.

Men man kan faktiskt inte köpa ett radhus bara för att jag och M.I.A ska ha nånstans att ha våra kläder. 3 miljoner för en garderob är för mycket. Så är det bara. I alla fall till det dyker upp ett nytt objekt...

8 Comments:

Blogger Lisa said...

Ja, och tänk hur mycket kläder du skulle få för summan! Vart man ska lägga allt är ett heeelt annat problem!

March 27, 2007 9:09 PM  
Blogger ...privatdetektiven! said...

Jo men det kan man. Tänk en walking closet. Eller två. En till dig och en till Mia. Så coolt :D

March 27, 2007 9:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vad är det för åldersgräns på radhus?

March 28, 2007 2:02 AM  
Blogger Smartasmia said...

Hahahahaa...tjipp

March 28, 2007 10:03 AM  
Blogger Linda K said...

kan man väl visst det! man BÖR faktistk göra det!

March 28, 2007 12:37 PM  
Blogger Peter said...

lisa: Jättemycket. Fast det är det där med var man ska lägga det som är vårt absolut största problem. Just nu är hela vår lägenhet en garderob.

annie: Bra att du tycker det. Lyssnar ju som bekant på dig.

marcus r: Senast jag kollade skulle man vara född -75 för att ens få tänka tanken. Eller om det var -77. Och har man kids är det -80...

mia: Visst är det bra...

Linda k: Ja, du har rätt. Man bör. Hoppas det kommer ett nytt snart... Då är vi game!

March 28, 2007 1:23 PM  
Blogger spacedirk said...

Shit! Gick det upp så mycket? Och jag var inte ens med i budgivningen. :-)

March 29, 2007 1:39 AM  
Blogger Peter said...

spacedirk: Inte riktigt så mycket men nästan. Och jag vägra köpa ett hus som är renoverat med tipp-ex för tre millar...

March 29, 2007 9:32 AM  

Post a Comment

<< Home