Friday, December 01, 2006

Snart!!!

Hurra! Det är fredag. Och jag har precis druckit två glas champagne! Och jag ska inte jobba så länge till. För jag ska träffa Janna, Jon och mini-Marwin. Och vi ska lyssna på punkrock. Jag vet jag skrev nyss det här. Men jag vill bara ha en anledning att ge er denna!

CSS - Alala (Princess Superstar DJ's Are Not Rockstars remix)

Kontentan: Peter 0 - Jon 1

Ha en grym helg alla underbara!

ps. Om Emma vill att jag tar bort hennes underbara bild på CSS, säg till!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Lite bubbel. Lite musik. Lite trevliga människor. Det kan liksom inte bli bättre. ;) Och du har ju en sjukt mysig helg framför dig. Jättekram.

December 01, 2006 4:07 PM  
Blogger Peter said...

Ja, det kan bli väldigt trevligt. Och bra. Och svängigt. Och mysigt. Ha en grym helg du också. Och hälsa brorsan! Kram!

December 01, 2006 4:37 PM  

Post a Comment

<< Home