Friday, December 01, 2006

Lily Allen på Berns.

Och när jag ändå är inne på konserter. Ni har väl verkligen inte glömt att det lilla yrvädret Lily Allen spelar på Berns i morgon. Varenda tjej såg ut som henne i London i somras, det var nästan humor att se vilken impact hon hade. Och det var ändå innan hon hunnit släppa sin första singel.

Vet inte hur många gånger jag skrivit hennes namn på mixtapes åt folk och hur mixar och versioner av låtar jag lagt upp här men det känns som om det borde vara ett antal. Och hon fick vara min Mike Skinner när den riktiga Mike Skinner hade blivit trött, spritfet och köpt en Rolls. Då stod hon där i sin klänning och såg mer än lovligt blasé ut. Perfekt.

Så jag tycker ni kan göra mig sällskap dit imorgon. Om inte för att kolla in nån av hennes miljarder klänningar. Eller så kan ni ju gå dit bara för att kolla Cat5 som supportar. Eller stannar ni hemma. Your call!

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

så bor man i umeå. åh nej

December 01, 2006 5:23 PM  
Blogger Peter said...

Ja, shit, då är det inte lätt att gå på Berns. Jag kan lyssna lite åt dig med om du vill!

December 01, 2006 5:37 PM  
Blogger Alex said...

Men är hon verkligen såå bra? Mjaaau jag skriver då inte upp mig på listan. Istället stannar jag snällt kvar i Umeå och dricker typ Norrlands guld, jag menar bättre alternativ än berns finns även om det är svårt att tro!

December 02, 2006 1:30 AM  
Blogger Alex said...

anonym community för sista gången imorgon. klä upp dig och attans vilket galej de bjuder på! vi möts där!

December 02, 2006 1:31 AM  
Blogger Peter said...

alexandra: Ja, så bra var hon! Btw, jag är övertygad om att det finns bättre ställen än Berns. Var så säker.

December 03, 2006 4:30 PM  

Post a Comment

<< Home