Saturday, October 14, 2006

Avd. oväntat.

8 dagar blev det alltså. Men det var nog rätt beslut. Det roligaste med Maria Borelius var annars Aftonbladets knäck från i onsdags där de letat upp en gammal grej de gjort på henne. Den handlade om att Maria Borelius visade upp alla sina tv-apparater. 8 stycken. En i varje rum. Det var den mest korkade artikel jag har läst tror jag. Fast väldigt väldigt rolig.

Nu väntar jag bara på att kulturministern med två efternamn (som inte visste att hon var idrottminister) också ska avgå. Och SSU-mongot Anna Sjödin som slogs med, och kallade vakten på Crazy Horse för svartskalle.
När jag ändå är inne på det så kan ju Steve McClaren, Englands förbundskapten, avgå också.

Och idag har Ben flyttat. Från the hood till Odenplan. Tur att Tranan fortfarande har dom bästa köttbullarna i stan.


Och så har jag fått veta nåt som är helt helt stört. Nåt jättestort. Som är både läskigt och roligt. Men mer om det nån annan gång...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jajamän. Nu har man flyttat. Och man tassar runt som barfota-Ernst och försöker jobba kreativt med bananlådorna.

Men vad är det där jättejättestora som du fått höra? Jag blir så nyfiken att jag kanske får sätta en av Aftonbladets grävande reportrar på fallet för att få veta allt och få se smygtagna bilder.

October 16, 2006 10:08 AM  
Blogger Peter said...

Mejlar dig. Jag är den enda som vet.

October 16, 2006 10:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Väntar med spänning…

October 16, 2006 10:51 AM  

Post a Comment

<< Home